سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش خود را نادانى میانگارید ، و یقین خویش را گمان مپندارید ، و چون دانستید دست به کار آرید ، و چون یقین کردید پاى پیش گذارید . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

صفحات اختصاصی
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :8
بازدید دیروز :1
کل بازدید :7076
تعداد کل یاداشته ها : 7
103/2/12
11:30 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
Alimadara[0]
دوستان ممنون که از وبلاگ ما دیدن میکنید

خبر مایه

آموزش ساخت ایمیل یاهو ( در سایت هک وهمیار جمیل )
 

S A L I J O O N

با سلام و درود حضور یکایک شما دوستان ارجمندم در گروه سالیجون، لازمه به اطلاعتون برسونم که خوشبختانه از این پس کاربران ایرانی نیز قادر خواهند بود در سرویس ایمیل یاهو براحتی ثبت نام کنند.

همانطور که مطلع هستید پیش‌تر بخاطر نیاز به فعال‌سازی حساب کاربری از طریق ارائه‌ی شماره موبایل و به دلیل عدم حضور ایران و همچنین پیش‌شماره 98+ در لیست یاهو، امکان ثبت‌نام برای کاربران ایرانی فراهم نبود. اما به تازگی خبرها حاکی از این واقعیت است که سرانجام ایران نیز به لیست کشورهای صفحه‌ی ثبت‌نام ایمیل یاهو اضافه شده است.

گفتنی است در بررسی صورت گرفته این مساله مورد تایید است و از این پس کاربران ایرانی قادر خواهند بود با ارائه‌ی شماره موبایل خود و انتخاب کد 98+ از لیست کشویی موجود، حساب کاربری خود را در این سرویس پست الکترونیک تایید کنند.

مدت‌ها از زمانی که فعال‌سازی حساب کاربری از طریق شماره موبایل بعنوان یکی از راهکارهای امنیتی به سرویس‌هایی نظیر یاهو و جیمیل افزوده شده می‌گذرد اما برخلاف گوگل، یاهو از ارائه‌ی عنوان و امکان فعال‌سازی برای برخی کشورها از جمله ایران خودداری کرده بود که به همین دلیل کاربران ایرانی برای ثبت‌نام در این سرویس با مشکلات فراوانی دست به گریبان بودند.

دلیل عدم حضور ایران در لیست یاهو در این مقطع زمانی هنوز بصورت دقیق مشخص نیست و نمی‌دانیم این موضوع در ارتباط با مساله‌ی تحریم‌ها بوده یا تنها مبنای پشتیبانی از ساز و کارهای فنی در این میان مطرح بوده است؛ شاید هم به کلی این شرکت ضرورتی برای اضافه کردن ایران به لیست خود حس نمی‌کرده است. در هر صورت به نظر می‌رسد مسئولان یاهو سرانجام به فکر افتاده و لیست کشورهای مورد پشتیبانی خود از جمله کشور عزیزمان ایران را بروزرسانی کرده‌اند.

لذا به اطلاع شما دوستان عزیزی که مایل هستید در یاهو صاحب ایمیل شوید و بدلیل برخی محدودیت ها تابحال موفق نشدید، می رسانیم که ایجاد ایمیل در یاهو برای همگان آزاد و رایگان است و هم اکنون می توانید براحتی و بدون هیچگونه نگرانی ایمیل دلخواهتان را در سایت  Yahoo بسازید. فقط کافیست مراحل زیر را با دقت طی نموده و اکانت یاهوی خود را در کوتاهترین زمان ممکن ایجاد کنید :

1. در ابتدا به آدرس http://Mail.yahoo.com مراجعه کرده و پس از آنکه صفحه ایمیل یاهو کاملا باز شد بر روی گزینه Create New Account کلیک کنید.

2. در این مرحله شما به صفحه ای هدایت می شوید که باید مشخصات خود را با دقت در بخشهای مربوطه وارد کنید.(طبق تصویر زیر)

S A L I J O O N

- در قسمت اول نام و نام خانوادگی را در قسمت های First Name و Last Name تایپ کنید.

- در قسمت Yahoo Username باید یک نام کاربری صحیح را وارد کنید. اگر نام کاربری مورد نظر شما از قبل توسط فرد دیگری انتخاب شده باشد، پیام قرمز رنگ This ID is not available را در زیر کادر مشاهده خواهید کرد که در اینصورت باید نام کاربری مورد نظر خود را تغییر دهید. البته اگر چند لحظه صبر کنید یاهو به شما چند نام کاربری مشابه پیشنهاد می کند که می توانید آنها را انتخاب کنید.

- در قسمت Password هم باید کلمه عبور صحیح را وارد کنید. در فرم جدید ثبت نام یاهو باید حتماً کلمه عبور انتخابی شما بین 8 تا 32 کاراکتر (حرف) داشته باشد، ضمن اینکه باید حتما از ترکیب 3 نوع کاراکتر حروف بزرگ انگلیسی + حروف کوچک انگلیسی + اعداد استفاده شود. مانند : Ab123456

- در قسمت بعدی (Mobile number) شما باید در ابتدا کد 98+ (با علامت مشخصه پرچم ایران) را بعنوان کشور محل سکونت از لیست کشویی موجود انتخاب نموده و سپس شماره موبایل خود را وارد کنید تا امکان دریافت Verification Code از یاهو برای شما فراهم شود. توجه داشته باشید شماره را بدون 0 وارد کنید یعنی بعنوان مثال اگر شماره شما 09123456789 است 9123456789 را وارد نمایید.

- در قسمت بعدی یعنی Birthday هم تاریخ تولد خود را به میلادی انتخاب نمایید.

- در قسمت بعدی هم جنسیت خود را انتخاب کنید (Male به معنی مرد و Female به معنی زن است)

- (مرحله نهایی این صفحه اختیاری است و می توانید انجام ندهید!) در این قسمت می توانید یک شماره موبایل دیگر به همان صورتی که شماره موبایل اول را ثبت کردید وارد کنید. در قسمت Relationship هم می توانید عبارت Friend را وارد کنید.

- حالا بر روی دکمه Create Account کلیک کنید. اگر قسمتی از فرم را از قلم انداخته یا اشتباه پر کرده باشید، در همان صفحه میمانید و پیغام خطایی روبروی قسمت مربوطه به شما داده می شود تا آن قسمت را اصلاح کنید. اما در صورتیکه با پیغام خطایی مواجه نشوید، به مرحله بعد خواهید رفت. (چنانچه کد امنیتی برایتان نمایش داده شد میبایست کد را در داخل کادر مربوطه وارد کنید و سپس Submit Code را بزنید)

3. در این مرحله شما شاهد ظاهر شدن صفحه Verification جهت تایید نهایی و دریافت Verification Code از یاهو خواهید بود.(طبق تصویر زیر)

S A L I J O O N

- در اینجا بر روی دکمه Send SMS کلیک کنید. پس از چند ثانیه پیامی به شماره موبایلتان ارسال می شود که شامل یک عدد 5 رقمی است.
(دریافت این کد برای ایجاد ایمیل ضروری می باشد)

 نکته مهم: احیانا اگر چند دقیقه ای گذشت و پیامی به شماره موبایل شما ارسال نشد، Try again را بزنید سپس با استفاده از گزینه Or Yahoo can call you with the code در تصویر بالا، روی call you کلیک کنید. سپس در صفحه جدیدی که برای شما باز می شود بر روی دکمه Call me کلیک کنید.(طبق تصویر زیر)

S A L I J O O N

در این لحظه تماسی اتوماتیک با شماره موبایل شما برقرار می شود و کد 5 رقمی مورد نظر به زبان انگلیسی به شما اعلام می شود.

4. شما باید این عدد، که همان Verification Code است را بطور صحیح در محل قابل درج Code وارد کنید و در نهایت بر روی دکمه Submit code کلیک کنید.(طبق تصویر زیر)

S A L I J O O N

5. پس از اینکه به خیر و خوشی این مرحله طی شد شما با صفحه ای طبق تصویر زیر مواجه خواهید شد که به منزله موفقیت شما در ایجاد ایمیل مورد نظرتان در سرویس یاهومیل می باشد.

 


95/11/20::: 4:50 ع
نظر()